Lelaki Makan 15 Ekor Kucing



Seorang lelaki yang menyamar sebagai seorang penyayang binatang membela sekurang-kurangnya 15 kucing - yang kemudian dimasak dan dihidangkan kepada tetamu makan malam.

Lelaki ini yang berpura-pura menjadi peminat moggie(sejenis kucing) akan melawat pelbagai santuari dan meminta kucing hitam yang berisi untuk dipelihara.

Namun, lelaki yang merupakan bapa kepada dua anak ini kemudiannya membunuh dan memakan kesemua kucing terbabit, serta menghidangkan mereka dalam masakan untuk dijamukan kepada  rakan-rakan dan ahli keluarganya yang lain.

Lelaki berusia 50 tahun dari Brianza , Itali akhirnya telah membangkitkan kecurigaan selepas dia beberapa kali cuba mengelakkan rutin pemeriksaan daripada jabatan kebajikan.

Apa yang mencurigakan, lelaki Itu pergi ke tempat perlindungan haiwan dan hanya meminta kucing hitam yang berisi.

Lelaki itu walau bagaimanapun telah ditangkap ketika sedang membunuh kucing. Dia ditahan atas tuduhan penganiayaan dan boleh menghadapi hukuman penjara sehingga setahun dan denda lebih daripada £ 12,000.

Lorenzo Croce , Presiden kebajikan haiwan organisasi Aidaa , berkata: " Dia juga mengaku membunuh kucing hitam dan makan mereka di dalam syarikat bersama rakan-rakan yang lain, namun mereka tidak mengetahui bahawa itu adalah daging kucing.”

"Kami telah memerhatikannya untuk beberapa kali di Internet serta di pusat-pusat perlindungan haiwan yang lelaki itu meminta kucing hitam berusia tiga tahun yang berisi. "

Encik Croce menambah bahawa lelaki itu cuba mencari pakai kucing hitam dengan ciri-ciri tertentu iaitu hitam serta berisi, dan ia menimbulkan satu kemusykilan terhadap penjaga pusat perlindungan haiwan.

Source: express news

1 comments: